10 - 12
Μαρτίου 2018METROPOLITAN EXPO

Μια πραγματικά μεγάλη διεθνής έκθεση!

Η FOOD EXPO μέσα σε πολύ σύντομο διάστημα κατάφερε να συμπεριλαμβάνεται στην ατζέντα μεγάλων διεθνών αγοραστών! Δεν είναι τυχαίο πως το 2018 αναμένεται να εξασφαλίσει την παρουσία 800 και πλέον σημαντικών hosted buyers από όλο τον κόσμο!

Αυξάνοντας θεαματικά το εκθεσιακό της μέγεθος κατά 400% και τον αριθμό των εκθετών της κατά 291%, η έκθεση FOOD EXPO αναδείχτηκε σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εκθέσεις Τροφίμων και Ποτών, σ’ ολόκληρο τον κόσμο! Δικαιώνοντας τις προσδοκίες της εγχώριας προμηθευτικής αγοράς για τη δημιουργία μιας μεγάλης διεθνούς έκθεσης Τροφίμων και Ποτών, κατόρθωσε μέσα σε 4 μόλις χρόνια από την πρώτη της διοργάνωση, να αυξήσει θεαματικά όλα τα βασικά της μεγέθη και να καταστεί η μεγαλύτερη έκθεση στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες του είδους της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη! Δεν είναι τυχαίο πως πάνω από 1.000 ελληνικές και περισσότερες από 150 ξένες επιχειρήσεις Τροφίμων και Ποτών συμμετείχαν ως εκθέτες στη FOOD EXPO 2017, ενώ ο συνολικός αριθμός τους στην επόμενη FOOD EXPO 2018 αναμένεται να ξεπεράσει τις 1.500!



800 hosted buyers - 15.000 B2B συναντήσεις!
Πάνω από 2.500 διεθνείς αγοραστές Τροφίμων και Ποτών από 64 χώρες έδωσαν το “παρών” στην FOOD EXPO 2017, ενώ πραγματοποιήθηκαν πάνω από 11.500 Β2Β συναντήσεις μεταξύ των εκθετών και των 650 ξένων αγοραστών, μέσω του match making Hosted Buyer program της έκθεσης. Συνεχίζοντας την εξωστρεφή της δράση, με κεντρικό μήνυμα "FOOD EXPO The Mediterranean Food Experience" και με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, η FOOD EXPO 2018 αναμένεται να προσελκύσει περισσότερους από 3.500 food traders από μεγάλες αγορές - στόχους για τα ελληνικά Τρόφιμα και Ποτά.
Οι 800 πιο σημαντικοί από αυτούς θα ενταχθούν στο Hosted buyer πρόγραμμα της έκθεσης, στα πλαίσια του οποίου θα πραγματοποιήσουν πάνω από 15.000 B2B meetings με τους εκθέτες της FOOD EXPO 2018. Ειδικά όσον αφορά το πρόγραμμα φιλοξενίας, οι αγοραστές που θα ενταχθούν, θα επιλεγούν με αυστηρά κριτήρια και θα προέρχονται από μεγάλες αγορές- στόχους από ολόκληρο τον κόσμο (Ευρώπη, Ασία, Αμερική, Αφρική και Αυστραλία).