10 - 12
Μαρτίου 2018METROPOLITAN EXPO

Τεράστια διαφημιστική δαπάνη για την προβολή της FOOD EXPO 2018

Περισσότερα από 500.000 ευρώ σχεδιάζει να επενδύσει η διοργανώτρια FORUM AE σε ενέργειες marketing και προώθησης της 5ης FOOD EXPO 2018.

Τα τελευταία 4 χρόνια, η FOOD EXPO έχει επιτυχημένα καθιερώσει τη φήμη της ως μια μεγάλη διεθνής έκθεση Τροφίμων και Ποτών, αφενός για την αντικειμενικά υψηλή εμπορική αποτελεσματικότητά της, αφετέρου γιατί σχεδίασε προσεκτικά ένα επιτυχημένο marketing plan με πολλές και συντονισμένες προωθητικές ενέργειες, ενδυναμώνοντας έτσι την εταιρική της ταυτότητα. Με στόχο να ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο το brand της διεθνώς, η 5η FOOD EXPO θα αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που θα ξεπεράσει τα 500.000 ευρώ! Μάλιστα, αν στο παραπάνω ποσό συμπεριληφθούν και τα κόστη για τη διαφήμιση της έκθεσης στο εξωτερικό, αλλά και τα έξοδα μετάκλησης των ξένων αγοραστών, τότε το συνολικό budget για την προβολή, ανάδειξη και προώθηση της FOOD EXPO 2018 σε Eλλάδα και εξωτερικό θα ξεπεράσει το 1.000.000 ευρώ!
Η διαφημιστική καμπάνια της θα καλύψει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών marketing θα προβάλλει δυναμικά τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά, μεγιστοποιώντας ακόμη περισσότερο την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.



Δυναμική καμπάνια σε όλα τα μέσα
Η διαφημιστική καμπάνια της 5ης FOOD EXPO θα αναπτυχθεί σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, προκειμένου να προβάλει την εικόνα της έκθεσης σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο κ.λπ. Εκατοντάδες τηλεοπτικά μηνύματα σε όλους τους σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας θα μεταδίδονται για τουλάχιστον 3 εβδομάδες πριν από τη διοργάνωσή της, ενώ το ίδιο διάστημα, χιλιάδες ραδιοφωνικά σποτ θα βγουν στον αέρα σε δεκάδες σταθμούς, σε όλη τη χώρα. Συγχρόνως, η FOOD EXPO θα αξιοποιήσει τον κομβικό ρόλο των digital ενεργειών (Newsletters, Google ads, Social media) χωρίς να παραλείψει την αποστολή δεκάδων χιλιάδων μηνυμάτων SMS σε δυνητικούς επισκέπτες. Τέλος, θα συνεχίσει και φέτος να δίνει το “παρών”, με δικό της περίπτερο σε όλες σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού (Sial - Παρίσι, Αnuga - Γερμανία, Summer Fancy Food Show- N. Yόρκη, ΤuttoFood - Mιλάνο) ενισχύοντας τη φήμη της διεθνώς και διευρύνοντας τις επαφές της με μεγάλους διεθνείς αγοραστές Τροφίμων & Ποτών.