Η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων & Ποτών
στη Νοτιανατολική Ευρώπη!

500.000 ευρώ η διαφημιστική δαπάνη

Τις 500.000 € θα ξεπεράσει το διαφημιστικό budget της έκθεσης και θα κατανεμηθεί σε όλα τα παραδοσιακά αλλά και σύγχρονα μέσα προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η επισκεψιμότητα και η εμπορική αποτελεσματικότητα της.

Η FOOD EXPO 2019 ανεβάζει ακόμα ψηλότερα τον πήχη καθώς η διοργανώτρια εταιρεία επενδύει για ακόμα μία χρονιά τεράστια για τα ελληνικά δεδομένα ποσά για την προβολή και προώθηση της έκθεσης όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε μέσα του εξωτερικού στοχεύοντας να εδραιώσει ακόμη περισσότερο το brand της έκθεσης και να κατοχυρώσει την φήμη της ως μία από τις σημαντικότερες του είδους της διεθνώς.

Η 6η FOOD EXPO λοιπόν θα υποστηριχτεί από ένα ευρύ κλιμακούμενο και αποτελεσματικό επικοινωνιακό πρόγραμμα που θα καταστήσει την έκθεση γνωστή σε ακόμα περισσότερους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα αλλά και σε αγορές-στόχους στο εξωτερικό.
Ελληνικό περίπτερο παλίρροια

Η δυναμική, στοχευμένη και πλούσια διαφημιστική καμπάνια σε Ελλάδα και εξωτερικό θα διαμορφωθεί ως εξής:

  • Τηλεοπτική καμπάνια: Ένας καταιγισμός 2.000 τηλεοπτικών μηνυμάτων της έκθεσης θα βγεί στον “αέρα” στους έξι μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας αλλά και στους δύο μεγαλύτερους της Κύπρου, για 3,5 εβδομάδες έτσι ώστε κάθε επαγγελματίας του κλάδου να δεί το διαφημιστικό μήνυμα τουλάχιστον 22 φορές!
  • Ραδιοφωνική καμπάνια: Περισσότερα από 2.800 ραδιοφωνικά spots θα παιχτούν στους 10 κορυφαίους σε ακροαματικότητα ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αττικής αλλά και στους 2 μεγαλύτερους της Θεσσαλονίκης για 3,5 εβδομάδες. Η δυναμική αυτή καμπάνια θα έχει στόχο να παίζονται κατά μέσο όρο 15 ραδιοφωνικά μηνύματα την ημέρα.
  • Έντυπη καμπάνια: Διαφημιστικές καταχωρήσεις θα δημοσιευτούν σε κορυφαία κλαδικά περιοδικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό αλλά και σε πολιτικές και οικονομικές εφημερίδες ευρείας κυκλοφορίας. Εκτός από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις, η έκθεση θα προβληθεί και με πλήθος advertorials και συνεντεύξεων των στελεχών της διοργανώτριας εταιρείας.

"Στα πλαίσια της έντονης διαφημιστικής καμπάνιας της έκθεσης, το τηλεοπτικό spot θα προβληθεί για 3,5 εβδομάδες στα 6 κορυφαία τηλεοπτικά κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας"

  • Outdoor καμπάνια: Προβολή σε ειδικές θέσεις στις αφίξεις εντός του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος.
  • Digital marketing: Η digital καμπάνια θα καλύψει πλήρως την Ελλάδα, αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία του διαδικτύου όπως: Google adwords, text ads, SEO, Social media marketing, Re-marketing.
  • Newsletter & SMS campaing: Σε τακτά χρονικά διαστήματα θα αποστέλλονται σε 70.000 Έλληνες και ξένους επαγγελματίες του κλάδου ενημερωτικά newsletter για την έκθεση αλλά και την τελευταία εβδομάδα θα αποσταλούν στους ίδιους επαγγελματίες του κλάδου μηνύματα SMS προσκαλώντας τους να επισκεφθούν την έκθεση.
  • Προσκλήσεις: Περισσότερες από 50.000 barcode ονομαστικές προσκλήσεις θα ταχυδρομηθούν σε όλους τους επαγγελματίες του κλάδου και παράλληλα θα τυπωθούν και 200.000 χειρόγραφες προσκλήσεις.